Friday, October 1, 2010

Kelepush~! Celup~!

Kelepush kelepush bunyi air. Perginya tak ke mana pon. Saper kata berenang tu mudah?

Memang mudah kalau main sebat kayuh jer. Dulu aku pun ingt senang sebab kalau takat pergi air terjun, jeram or pantai bergerak-gerak jugak aku.

Tapi bila dah amek kelas ni, buat ikut teknik. Serius susah. 1 2 3 amek nafas. 1 2 3 dah pancit. Adeyh. Masa kelas renang ni la ko boleh nampak ada yang macam dugong lah, muatan besar tapi CC pon besar jugak. Ada yang macam ikan terbang pun ada. Aku? Perghh.

Macam submarine dou~! Bukan stay kat atas tapi makin lama makin tenggelam.

P/S; Tolong jangan bayangkan aku dalam seluar renang. Nanti menyesal!!

Renang ni orang kata sukan Nabi. So kalau belajar tu kira ikut sunah lah

1 comment:

MohdIzwan said...

Psstt...ada gmba dlm suar renang?? :P